Известие

Collapse
No announcement yet.

Клатене на оборотите 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Да де ама по същата логика ти пък не си карал кола която е 100% в час и ти като колегата също не знаеш и за това си мислиш, че разлика няма Просто защото не си виждал как трябва да бъде.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Ей Гамарей, ти си ми под ръка, кажи кога да дойда да ти взема двойката и да ти оставя моята да я оправиш. С теб поне си говорихме и ти обясних какво съм правил и сменял по колата, то не остана нищо не сменено освен самият дросел.
      Ами ако ти е разбит дросела,кво правиме,я пробвай да го смениш и него,токувиж са се оправили нещата и със закачен кабелПо-принцип съм съгласен с Оем,но всеки си кара както иска,все пак колата си е неговаЗа мен не е правилно да се реже кабела,както каза един колега по-нагоре,щом клати оборотите,значи има проблем,не го прави е така щот и е кеф.Всеки сам си преценява как да си ремонтира колата,аз и без това съм забелязал че доста собственици на Алфа за започнали да мислят кат голфаджии,ако може нещо без пари,или да резнеме тук тоя кабел и тя шса опраи,праиме си сами диагностика,ма после кат гръмне нещо,ма кво стана,нали тоя ми каза така.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #63
        Мъри що пишеш без да четеш?! Имам дузина постове по този проблем, пари не съм жалил за нищо, че даже и във Варненският сервиз я карах и нищо не и оправиха, всички части и компоненти са сменени с най-качественото което се намира на нашият пазар. Оправят проблема в рамките на няколко десетки километра и всичко пак започва от начало. Дросела видимо няма никакъв проблем, разглобяван е и е почистван идеално, настройвали са го в продължение на дни в уж най-добрите сервизи в Пловдив че и Варна. Имам приятел с морга в Пловдив повикаме когато на два пъти докара двигатели като моя с гарантирано нисък пробег и на двата дроселите бяха свалени още в Италия. Слагал съм друг дросел пак стар няма оправяне. Проблема е описан и в английският форум и там не са намерили решение и там има мнение че се дължи на износване което не може да се компенсира заради нескопосаният софт на компа. Нямам време за трошене да ходя до колегата ОЕМ или до друг сервиз в София, карам така от година и проблеми нямам, така че запази голфаджийския си маниер на писане за някой друг форум.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #64
          Батка, ти ако си мислиш, че вече има разлика кой ква кола кара...откакто 156ците са по 2 бона, а 46-ците по 2 за левче, всякакви маймуни се накачулиха....кой от кой по-прост...че и мангалите, и те....
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
            Мъри що пишеш без да четеш?! Имам дузина постове по този проблем, пари не съм жалил за нищо, че даже и във Варненският сервиз я карах и нищо не и оправиха, всички части и компоненти са сменени с най-качественото което се намира на нашият пазар. Оправят проблема в рамките на няколко десетки километра и всичко пак започва от начало. Дросела видимо няма никакъв проблем, разглобяван е и е почистван идеално, настройвали са го в продължение на дни в уж най-добрите сервизи в Пловдив че и Варна. Имам приятел с морга в Пловдив повикаме когато на два пъти докара двигатели като моя с гарантирано нисък пробег и на двата дроселите бяха свалени още в Италия. Слагал съм друг дросел пак стар няма оправяне. Проблема е описан и в английският форум и там не са намерили решение и там има мнение че се дължи на износване което не може да се компенсира заради нескопосаният софт на компа. Нямам време за трошене да ходя до колегата ОЕМ или до друг сервиз в София, карам така от година и проблеми нямам, така че запази голфаджийския си маниер на писане за някой друг форум.
            Напротив изчел съм цялата тема и я следя от доста време,не се притеснявай,пък да не говориме че съм се сблъсквал доста с този проблем.Това че си сложил друг дросел нищо не значи,все пак всеки път си трябва адаптация и настройка
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #66
              Мъри нали се сещаш, че аз не съм автомобилен монтьор, чета постовете на ОЕМ и ми се струва че ги чува нещата, но вече ми е писнало да троша пари за път и за части по тази кола. За мен проблема е не тя, а липсата на професионалисти на които като си оставиш автомобила било то и стар после си го взимаш ремонтиран и забравяш . Последният ми горчив опит е с лошото запалване при което набутах едни 70 лева за датчик колянов вал, който се оказа здрав и сега си имам два, в последствие се оказа, че е от мембрана на изпарителя струваща 20 лева. А относно пробването с друг дросел не съм го правил в задният двор с колегите голфаджии, а в сервиз БОШ в Пловдив.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                А относно пробването с друг дросел не съм го правил в задният двор с колегите голфаджии, а в сервиз БОШ в Пловдив.
                Ами сервиз Бош в Пловдив от къде си мислиш, че събират персонал ? Естествено от задния двор - колегите голфаджии

                А пробва ли да ремонтираш клапана на картерни газове и клапан бензинови пари от резервуара?
                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                Comment


                • #68
                  Колега говоря ти за този в двора на аптечно, лично собственика се мъчи да я оправи. Клапанчето за картерните газове е сменено с ново оригинално, а за този другият не знам къде е и какво да му се провери, ако обичаш дай повече подробности. Виждам, че си от Пловдив и твърдиш, че твоята не клати обороти, ако може бих искал да я разгледам?

                  П.П. Сега ти четох постовете отново и разбирам, че и твоята клати.
                  Last edited by BLUE1; d.m.y г., 17:59.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #69
                    Яко клатят тези Алфи И не само джоба. До колкото разбрах номер 6 http://www.axm-auto.com/prod_img/127...9_71713715.jpg е клапана за парите от резервуара, намира се под дроселовата клапа
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #70
                      И Мурджев и Оем са написали точно каквото и аз мисля по въпроса И ако ползвате търсачката можете да намерите мноогооо стари мой мнения в които твърдя същото Имал съм случей в които дори съм откривал проблема на колата и въпреки това собственника "алфаджия" или както там му казвате иска да се отърве чрез рязане на пин15
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        И Мурджев и Оем са написали точно каквото и аз мисля по въпроса И ако ползвате търсачката можете да намерите мноогооо стари мой мнения в които твърдя същото Имал съм случей в които дори съм откривал проблема на колата и въпреки това собственника "алфаджия" или както там му казвате иска да се отърве чрез рязане на пин15
                        щот е по евтино брат затва е искал да резнеш кабела
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #72
                          напълно съм съгласен с тебе Деко добре че беще казал и показал тоя номер че да се оправи тая гадост, Жив и здрав

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Колега говоря ти за този в двора на аптечно, лично собственика се мъчи да я оправи. Клапанчето за картерните газове е сменено с ново оригинално, а за този другият не знам къде е и какво да му се провери, ако обичаш дай повече подробности. Виждам, че си от Пловдив и твърдиш, че твоята не клати обороти, ако може бих искал да я разгледам?

                            П.П. Сега ти четох постовете отново и разбирам, че и твоята клати.
                            А тези от Бош казаха ли ти, че новия клапан не е като твоя и, че пуска повече въздух от оригиналния? Каза ли ти, че трябва да се регулира дросела?

                            Аз съм имал случай идва кола за ремонт по подобен проблем. Чистя клапата, разбира се по нея повече от 1 мм нагар. След почистването на махнат ТПС просвета на клапата беше повече от 1 мм. Отварям клапанчето то отпреде остро и пружинката счупена. И нали си ги знам и винаги имам нов клапан наличен обаче се чатвам, че ще стане голям проблем с многото въздух, но го слагам.

                            Пускам адаптация на дросела и ужас. Колата държи един 1500 об. и по едно време след 10 минути работа на място се адаптира и подавам газ и тя клати и на място даже.

                            Айде добре, че имах един стар клапан от стария модел, регулирах клапата и всичко заспа. После разбира се идва за финно дорегулиране и сега колата му не поклаща и за миг.

                            Регулирането на клапата става първо на свалена клапа и после с волтметър и осцилоскоп. Едни стойности се гледат и се нагаждат по колкото трябва да е. Имам предвид, че не става на око. Та който си мисли, че става и в сервиза започнат да му човъркат болтчето както си искат да знаят, че нищо няма да се промени.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Да де ама по същата логика ти пък не си карал кола която е 100% в час и ти като колегата също не знаеш и за това си мислиш, че разлика няма Просто защото не си виждал как трябва да бъде.
                              Последните ми две Алфи са в ред, не клатят по-никакъв повод, знам какво говоря...

                              п.с. Лесно им е на колегите от София и Горна Оряховица . . . останалите ръсим пари да обучаваме майстори на наш гръб.
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 22:12.

                              Comment


                              • #75
                                Ами вземи погледни да не би някой да ги е резнал и тях преди теб. И такива случаи има. Този трик не е показан за пръв път в нашия форум. По чуждите форуми на всякъде го го пишат и ползват.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X